A Kézilabdás Ajándék Online Webáruház
(www.kezilabdasajandek.hu)
Általános Szerződési Feltételei és Honlap Működési Szabályzata
Tartalomjegyzék:
I. Bevezető rendelkezések
II. Általános tájékoztató adatok
III. Fogalom-meghatározások
IV. Az internetes honlapon online megrendelhető termékek
V. Az internetes honlapon online megrendelhető szolgáltatások
VI. A szerződéskötés előzetes technikai lépései
VII. Az igénybe vevők megrendelés előtti tájékoztatása
VIII. A megrendelés (szerződéskötés) menete
IX. További adatkezelési nyilatkozatok
X. A megrendelések feldolgozása és teljesítése
XI. Egyéb szerződéses feltételek
XII. A reklámküldés szabályai
XIII. A nyereményjátékok szabályai
XIV. A Szabályzat mellékletei
I.
Bevezető rendelkezések
1.) A Kézilabdás Ajándék Online Webáruház (www.kezilabdasajandek.hu) törődik a fogyasztók jogaival. A fogyasztó érvényesen nem mondhat le a fogyasztóvédelmi jogszabályokban számára biztosított jogokról.
2.) A fogyasztó számára a Fogyasztóvédelmi törvény rendelkezéseitől kedvezőtlenebb szerződéses feltételek érvénytelenek, helyettük a fogyasztóvédelmi törvény szabályait kell alkalmazni.
3.) Ezért a jelen Általános Szerződési Feltételek és Honlap Működési Szabályzat (a továbbiakban röviden: ÁSZF vagy Szabályzat) rendelkezéseinek nem célja a fogyasztót a jogszabályok kötelező érvényű rendelkezései alapján megillető bármilyen jogából kizárni, vagy jogában korlátozni.
4.) A felmerülő vitás kérdéseket kétség esetén a fogyasztó javára kell eldönteni.
5.) Ha esetleg a jelen Szabályzat rendelkezései eltérnek az irányadó jogszabályoktól, elsőbbséget élveznek a jogszabályok, és ezeket kell alkalmazni.
6.) A jelen Szabályzat egyaránt vonatkozik a Webáruház szolgáltatásait igénybe vevő fogyasztókra és vállalkozásokra, hacsak a Szabályzat adott rendelkezése erről másként nem rendelkezik, és kizárólag csak a fogyasztókra, vagy kizárólag csak a vállalkozásokra vonatkozik.
7.) A jelen Szabályzat rendelkezéseinek teljesítésével kapcsolatban feldolgozott személyes adatok kezelője a BE Design Honlaptervező Korlátolt Felelősségű Társaság/BE Design Kft. (Szolgáltató). A személyes adatok feldolgozása a Webáruház oldalain publikált Adatvédelmi Szabályzatban leírt célok érdekében, meghatározott körben és megfogalmazott szabályok szerint történik.
8.) A személyes adatok megadása önkéntes. Minden személy, akinek az adatait a Szolgáltató feldolgozza, betekinthet ezen adatok tartalmába, frissítheti és javíthatja azokat.
II.
Általános tájékoztató adatok
1.) A BE Design Korlátolt Felelősségű Társaság (rövidített cégnevén: BE Design Kft.) a Kézilabdás Ajándék Online Webáruházában (Webáruház) kézilabda-játékosoknak és szurkolóknak, valamint a kézilabda kedvelőinek a Szolgáltató saját grafikai terveivel készült, kész, vagy egyénre szabott pólókat forgalmaz, amelyeket regisztrálva, vagy akár regisztráció nélkül is lehet rendelni. (A továbbiakban: termékek.)
Egyedi ajánlatkérésre, a BE Design Kft. vállalja a csapatfelszerelés összeállítását, feliratozását és grafikai tervezését. (A továbbiakban: szolgáltatások.)
A Webáruház a www.kezilabdasajandek.hu internetes címen érhető el.
2.) A BE Design Kft. Szolgáltató a Kézilabdás Ajándék Online Webáruháza jelen honlapján közvetlenül és folyamatosan, könnyen hozzáférhetően közzéteszi a következő adatait:
Cégneve: BE Design Korlátolt Felelősségű Társaság.
Rövidített cégneve: BE Design Kft.
Székhelye: 7515 Somogyudvarhely, Rákóczi utca 25.
telefonszáma: +36/70/230-7848
e-mail címe: info@kezilabdasajandek.hu
Cégjegyzékszáma: 13-09-207561
(Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága)
Adószáma: 28761976-1-13
Országos csomagküldő
kereskedelmi tevékenység
nyilvántartási száma: 310261/B/1
(Szigetszentmiklós Város Polgármesteri Hivatalának
Jegyzője)
Vevőszolgálati Központ: 7515 Somogyudvarhely, Rákóczi utca 25.
3.) A Szolgáltató a forgalmazott termékeit a Webáruházában internetes vásárlás alapján, csomagküldéssel történő házhozszállítással értékesíti a vevőinek.
4.) A távértékesítési rendszer keretében működtetett, elektronikus kereskedelmi szolgáltatásnak minősülő csomagküldő kereskedelmi tevékenységével kapcsolatban, a Szolgáltató a termékértékesítésre, valamint a szolgáltatásaira vonatkozó jelen Általános Szerződési Feltételeit és Honlap Működési Szabályzatát tárolható és előhívható módon hozzáférhetővé teszi az igénybe vevő megrendelői számára. (Távollévők között kötött fogyasztói szerződés.)
5.) A jelen ÁSZF tartalmazza az internetes online megrendelés, valamint az internetes online csomagküldő vásárlás általános szerződési feltételeit, a honlap működésének rendjét, továbbá a reklámküldés (Hírlevél) és a nyereményjáték szabályait.
III.
Fogalom-meghatározások
1.) |
MUNKANAP: |
A hétfőtől péntekig terjedő időszak egy napja, kivéve a törvény szerinti munkaszüneti napokat. |
2.) |
REGISZTRÁCIÓS ŰRLAP: |
A Webáruházban elérhető, Fiók nyitását lehetővé tevő űrlap. |
3.) |
MEGRENDELŐ ŰRLAP: |
Elektronikus szolgáltatás, a Webáruházban elérhető, a megrendelés leadását biztosító interaktív űrlap, amely elsődlegesen a termékek elektronikus kosárba tételére és az adásvételi szerződés feltételeinek – beleértve a szállítási és fizetési módot is – meghatározására szolgál. |
4.) |
ÜGYFÉL/VEVŐ/ MEGRENDELŐ: |
(a) olyan cselekvőképes vagy korlátozottan cselekvőképes természetes személy; (b) olyan jogi személy; vagy (c) olyan jogi személyességgel nem rendelkező szervezet, amelynek jogképességét törvény biztosítja; aki/amely adásvételi vagy szolgáltatási szerződést kötött vagy szándékozik kötni a Szolgáltatóval. |
5.) |
FIÓK: |
Elektronikus szolgáltatás, egyedi névvel (belépéssel) és a vevő által megadott jelszóval ellátott adatgyűjtemény a Szolgáltató információ- és kommunikáció-technológiai rendszerében, amely a vevő által megadott adatokra és a Webáruházban leadott rendeléseire vonatkozó információkat tartalmazza. |
6.) |
HÍRLEVÉL: |
Elektronikus reklámszolgáltatás; a Szolgáltató által elektronikus levélben (e-mail-ben) nyújtott elektronikus forgalmazói szolgáltatás, amely lehetőséget biztosít arra, hogy az arra feliratkozó valamennyi vevő időszakonként értesítést kapjon a Webáruházban elérhető termékekről és szolgáltatásokról, az újdonságokról és az akciókról. |
7.) |
TERMÉK: |
A Webáruházban elérhető ingóság, amely a vevő ügyfél és az eladó Szolgáltató közötti adásvételi szerződés tárgyát képezi. |
8.) |
SZOLGÁLTATÁS: |
A Szolgáltató által forgalmazott termékekhez kapcsolódó, a Webáruházban megrendelhető, a Szolgáltató által csapatfelszerelés összeállítására, a pólók feliratozására és grafikai tervezésére nyújtott szolgáltatások. |
9.) |
SZABÁLYZAT: |
A Webáruház jelen Általános Szerződési Feltételek és Honlap Működési Szabályzata. |
10.) |
WEBÁRUHÁZ: |
A Szolgáltató www.kezilabdasajandek.hu internetes címen elérhető Kézilabdás Ajándék Online Webáruháza (üzlete). |
11.) |
ELADÓ/SZOLGÁLTATÓ: |
BE Design Korlátolt Felelősségű Társaság, rövidített cégnevén: BE Design Kft. (Székhelye: 7515 Somogyudvarhely, Rákóczi utca 25.) |
12.) |
ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉS: |
A termékre vonatkozó, a vevő ügyfél és az eladó Szolgáltató között, a Webáruházon keresztül megkötött adásvételi szerződés. (Távollévők között kötött szerződés.) |
13.) |
Elektronikus kereskedelmi szolgáltatás: |
A Szolgáltató által a Vevő javára, elektronikus úton, a Webáruházán keresztül, a termékei [III./7.) pont] és a szolgáltatásai [III./8.) pont] üzletszerű értékesítésére nyújtott szolgáltatások. |
14.) |
SZOLGÁLTATÁST IGÉNYBE VEVŐ: |
Az ügyfél/vevő [III./4.) pont], aki/amely az elektronikus szolgáltatást [III./13.) pont] igénybe veszi, vagy szándékában áll igénybe venni. |
15.) |
FOGYASZTÓ |
A szakmáján, önálló foglalkozásán és üzleti-gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy. |
16.) |
VÁLLALKOZÁS: |
A szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró természetes személy, jogi személy vagy jogi személyiség nélküli szervezet. |
17.) |
CSOMAGKÜLDŐ KERESKEDELEM: |
Az a kereskedelmi tevékenység, amelynek során a kereskedő a termék jellemzőit és árát feltüntető, ezáltal a vásárló számára az áru megvételére vonatkozó ügyleti döntés meghozatalát lehetővé tevő kereskedelmi kommunikációt bocsátja a vásárló rendelkezésére, és az ilyen kereskedelmi kommunikáció alapján megrendelt terméket szállítja (szállíttatja) a megjelölt címre. |
18.) |
MEGRENDELÉS: |
Az ügyfél/vevő/megrendelő [III./4.) pont] által a megrendelő űrlap [III./3.) pont] kitöltésével, közvetlenül a termék megvételét vagy a szolgáltatás megvásárlását célzó, az eladó Szolgáltatóval kötendő, fizetési kötelezettséggel járó adásvételi vagy szolgáltatási szerződés megkötésére irányuló szándék kinyilatkoztatása. |
IV.
Az internetes honlapon online megrendelhető termékek
1.) A megrendelhető termékeket, a részletes ismertetésüket és vételárukat a termékjegyzék az alábbi lényeges adatokkal tartalmazza:
a) a termék megnevezése;
b) a termék cikkszáma (egyedi azonosító jele);
c) a termék részletes ismertetője;
d) a termék átvételének módja;
e) a termék ára;
f) a termék házhozszállításának módja;
g) a termék házhozszállítási költsége;
h) a termékért fizetendő teljes ár (vételár).
2.) A termékek lényeges tulajdonságainak ismertetésére és a felhasználhatóságára vonatkozó részletes tájékoztatást az adott termék ismertetője tartalmazza. Az adott termékismertető-oldal a termék nevére kattintva nyílik meg.
3.) Az áru személyes átvétele esetén a termékjegyzékben feltüntetett „fizetendő teljes ár” (vételár) tartalmazza az általános forgalmi adót és egyéb kötelező közterheket, valamint a Szolgáltató díjait és az összes járulékos költségét, de nem tartalmazza a szállítási költséget.
4.) Az áru személyes átvételére nincs lehetőség, ezt a Szolgáltató nem biztosítja.
5.) Csomagküldéssel történő házhozszállítás esetén a termékjegyzékben feltüntetett „fizetendő teljes ár” (vételár) tartalmazza az általános forgalmi adót és egyéb kötelező közterheket, valamint a Szolgáltató díjait és az összes járulékos költségét, így a csomagszállítási költséget is.
6.) A csomagküldéssel és a Szolgáltató által megbízott fuvarozóval történő házhozszállítás Magyarország egész területére megrendelhető.
V.
Az internetes honlapon online megrendelhető szolgáltatások
1.) A Szolgáltató által forgalmazott termékeihez megrendelhető szolgáltatásokat és a díjukat az egyedi ajánlatkérésre a Szolgáltató által írásban (online) adott konkrét árajánlat az alábbi lényeges adatokkal tartalmazza:
a) a csapatfelszerelés összeállítására/a feliratozásra/grafikai terveztetésre vállalt szolgáltatás megnevezése;
b) az ajánlott szolgáltatás tartalmának ismertetése;
c) a szolgáltatás teljes díja;
d) az elkészült szolgáltatás átvételének pontos dátum szerinti munkanapban megadott várható és legkésőbbi időpontja;
e) az elkészült szolgáltatás átvételének módja/helye.
2.) A árajánlatban feltüntetett „fizetendő teljes díj” (szolgáltatási díj) tartalmazza az általános forgalmi adót és egyéb kötelező közterheket, valamint a Szolgáltató díjait és az összes járulékos költségét.
3.) A megrendelhető szolgáltatások ismertetése a „Szolgáltatás” gombra, majd azon belül az adott szolgáltatás (csapatfelszerelés összeállítása/feliratozás/grafikai terveztetés) nevére kattintva nyílik meg.
4.) A megrendelésében megadott email-címén, a Szolgáltató elektronikus levélben (email-ben) értesíti az ügyfelet arról, ha a megrendelt szolgáltatás a megadott időpontnál hamarabb készül el.
5.) A Szolgáltató az elkészült szolgáltatást az elfogadott árajánlatában (szerződésben) megadott módon és időpontban adja át a megrendelő ügyfélnek.
VI.
A szerződéskötés előzetes technikai lépései
1.) A Webáruházban a következő elektronikus szolgáltatások érhetők el: „Fiók”, „Megrendelő Űrlap”, „Hírlevél”, valamint – opcionálisan – „Nyereményjáték”.
2.) A megrendeléseik elküldését megelőzően, az igénybe vevőnek a következő számítástechnikai lépéseket kell a szerződés elektronikus úton való megkötéséhez megtennie:
2.1.) Az igénybe vevő személyéhez kötődő Fiók létrehozása, mely használatához az alábbi három egymást követő lépés szükséges:
a) a Regisztrációs Űrlap kitöltése;
b) a „Regisztrálok” mezőre kattintás;
c) a Fiók-nyitási szándék visszaigazolása, mely a megadott elektronikus levelezési címre automatikusan megküldött linkre kattintva tehető meg.
2.2.) A Regisztrációs Űrlapon az igénybe vevőnek (a termék vevőjének, vagy a szolgáltatás megrendelőjének) a következő adatokat kell megadnia:
a) családi név (vezetéknév) és utónév (keresztnév), illetve a vállalkozás pontos neve;
b) lakóhelye (utca, házszám, lakásszám, postai irányítószám, település, ország), illetve a vállalkozás pontos címe/székhelye;
c) kézbesítési cím, amennyiben nem azonos a vevő lakóhelyével (utca, házszám, lakásszám, postai irányítószám, település, ország);
d) elektronikus levelezési cím (e-mail cím);
e) elérhetőségi telefonszám (körzetszámmal együtt);
f) az igénybe vevő által létrehozott személyes jelszó;
g) fogyasztónak nem minősülő igénybe vevő (vállalkozás) esetén meg kell adni a cégnevét és adószámát is.
2.3.) A Fiók-szolgáltatás határozatlan időre szól és díjmentes. Az igénybe vevő bármikor indoklás nélkül megszüntetheti a Fiókját (lemondhat a Fiókról), értesítve e döntéséről a Szolgáltatót:
a) elsődlegesen a Szolgáltató info@kezilabdasajandek.hu e-mail címére megküldött elektronikus levél formájában;
b) vagy a BE Design Korlátolt Felelősségű Társaság 7515 Somogyudvarhely, Rákóczi utca 25. számú székhelycímére megküldött papíralapú levél formájában.
2.4.) A Megrendelő Űrlapot az igénybe vevő (a termék vevője, vagy a szolgáltatás megrendelője) akkor veszi használatba, amikor az első terméket vagy szolgáltatást beleteszi a Webáruház elektronikus kosárba. A megrendelés leadásához a vevőnek az alábbi egymást követő műveletet kell elvégeznie:
a) a Megrendelő Űrlap kitöltése;
b) majd a kitöltése után a „Fizetési kötelezettséggel járó megrendelés” mezőre kattintás;
c) téves megrendelés esetén a vevő „Megrendelés törlése” mezőre kattintva törölheti e megrendelését, és az előzőek szerint folytathatja a vásárlását.
2.5.) A „Fizetési kötelezettséggel járó megrendelés” mezőre kattintás előtt lehetőség van a bevitt adatok tetszőleges módosítására, melyhez követni kell a megjelenő üzeneteket, valamint a Webáruház oldalán elérhető tájékoztató információkat („súgó”).
2.6.) A Megrendelő Űrlapon a vevőnek, a megrendelőnek a következő, reá vonatkozó adatokat kell megadnia:
a) családi név (vezetéknév) és utónév (keresztnév);
b) lakóhelye (utca, házszám, lakásszám, postai irányítószám, település, ország);
c) kézbesítési cím, amennyiben nem azonos a vevő lakóhelyével (utca, házszám, lakásszám, postai irányítószám, település, ország);
d) elektronikus levelezési cím (e-mail cím);
e) elérhetőségi telefonszám (körzetszámmal együtt);
f) fogyasztónak nem minősülő igénybe vevő (vállalkozás) esetén meg kell adni a cégnevét és adószámát;
g) az adásvételi szerződésre vonatkozó adatokat, úgymint a terméket és a termékmennyiséget, a termékek szállítási helyét és módját, a fizetési módot. (Szolgáltatás megrendelése esetén értelemszerűen ugyanezen adatokat kell megadni.)
2.7.) A Megrendelő Űrlap szolgáltatása díjmentes és egyszeri jellegű, amely véget ér a megrendelés leadásának pillanatában magával a Megrendelés leadásával, vagy amikor a vevő a megrendelés leadását megszakítja, a téves megrendelését törli, magával a megrendelés megszakításával, vagy törlésével.
2.8.) Hírlevél igénybevétele annak az elektronikus levelezési címnek (az igénybe vevő által megadott e-mail címnek) a Webáruház oldalán látható „Hírlevél” fülön történő megadásával, és az „Elküld” mezőre való kattintással történik, amelyre a Hírlevelet küldeni kell. A Hírlevélre fel lehet iratkozni a Fiók létrehozásakor is a megfelelő jelölőnégyzet (□) bejelölésével, mellyel a Fiók létrejöttekor megtörténik a vevő Hírlevélre való feliratkozása.
2.9.) A Hírlevél-szolgáltatás határozatlan időre szól és díjmentes. Az igénybe vevő bármikor indoklás nélkül leiratkozhat a Hírlevél-szolgáltatásról (lemondhatja a Hírlevelet), értesítve e döntéséről a Szolgáltatót:
a) elsődlegesen a Szolgáltató info@kezilabdasajandek.hu e-mail címére megküldött elektronikus levél formájában;
b) vagy a BE Design Korlátolt Felelősségű Társaság 7515 Somogyudvarhely, Rákóczi utca 25. számú székhelycímére megküldött papíralapú levél formájában.
3.) Az igénybe vevő részéről a Webáruház használatához a Szolgáltató információ és kommunikáció-technológiai rendszerével való együttműködéshez szükséges műszaki feltételek:
a) számítógép, laptop vagy más, internetkapcsolattal rendelkező multimédiás eszköz;
b) elektronikus levél-hozzáférés (működő e-mail cím);
c) internetes böngésző: Mozilla Firefox 51.0 és magasabb verziószám, Opera 53.0 és magasabb verziószám, Google Chrome 62.0 és magasabb verziószám, Safari 10.1 és magasabb verziószám, Microsoft Edge 79.0 és magasabb verziószám; az Internet Explorer 10.0 és magasabb verziószámú böngésző nem teljesen kompatibilis a weboldal nézetével, ezért a látogatóknak Google Chrome böngészőre kell váltania;
d) az ajánlott, minimális képernyőfelbontás: 1280×800;
r) a Cookies fájlok mentési lehetőségének bekapcsolása a böngészőben;
f) a Javascript kezelés lehetőségének bekapcsolása a böngészőben nem lehetséges.
4.) A Webáruház biztonságos használatához a Szolgáltató valamennyi szükségesen alkalmazandó műszaki-számítástechnikai védelmi intézkedést hiánytalanul megtette. Így például:
a) Az adatállományt jogosulatlan hozzáférés elleni védelemmel látta el.
b) A Fiókhoz a hozzáférést csak egyéni bejelentkezéssel és jelszó megadásával tette lehetővé.
c) Az adatok kiszivárgásának kizárásra SSL tanúsítvánnyal biztonságos, titkosított információáramlási csatornát létesített az igénybevevő és a szervere között.
5.) Az igénybe vevő köteles a Webáruházat a jogszabályi előírásoknak és a közerkölcsnek megfelelően használni, melynek során tartozik:
a) tiszteletben tartani a Szolgáltató és harmadik személyek vagyonát, szerzői jogát és szellemi tulajdonát;
b) valós adatokat megadni;
c) törvénytelen jellegű tartalom eme weboldalon történő publikálásától tartózkodni.
VII.
Az igénybe vevők megrendelés előtti tájékoztatása
1.) A megrendelés előtt (a távollévők között kötött szerződés megkötését megelőzően) a Szolgáltató az alábbiakról tájékoztatja az igénybe vevőket:
1.1.) Szolgáltató által alkalmazott panaszkezelési eljárás:
a) Termékvásárlás esetén a vevő – a BE Design Kft. székhelyének elérhetőségein – panaszával közvetlenül Korsós Ádám ügyvezetőhöz fordulhat.
b) A szolgáltatások megrendelője – a BE Design Kft. székhelyének elérhetőségein – panaszával először szintén közvetlenül Korsós Ádám ügyvezetőhöz fordulhat. fordulhat.
c) A panaszok mielőbbi elbírálhatósága érdekében – nem kötelezően – ajánlott, hogy a bejelentett panasz tartalmazza a panasz tárgyára vonatkozó információkat és körülményeket, különösen a rendellenesség előfordulásának fajtáját és dátumát; az igény megjelölését; valamint a panaszos elérhetőségi adatait.
d) A Szolgáltató a bejelentett panaszt haladéktalanul, de nem később, mint a bejelentés napjától számított 14 naptári napon belül érdemben elbírálja.
e) A Szolgáltató tájékoztatja a megrendelőit, hogy az elintézetlen kifogásaikkal fordulhatnak az illetékes Pest Megyei Békéltető Testülethez is, mely címe: 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. IV/2. szám; e-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu.
1.2.) A fogyasztókat és a vállalkozásokat a Szolgáltató előzetesen tájékoztatja még a következőkről:
a) A szerződés szerinti termékek lényeges tulajdonságait a termékjegyzék adott termékismertető-oldala tartalmazza, amely a termék nevére kattintva nyílik meg [IV./1.) pont].
b) A Szolgáltató cégnevéről, egyéb adatairól székhelyének postai címéről, telefonszámáról, telefaxszámáról és az elektronikus levelezési (e-mail) címéről szóló tájékoztatást az ÁSZF I.) fejezete tartalmazza, továbbá ugyanezek az adatai elérhetők a „Kapcsolat” gombra kattintással is.
c) A Szolgáltató internetes termékértékesítési üzleti tevékenységének helye a székhelyén található Vevőszolgálati Központja, melynek postai címéről, telefonszámáról, telefaxszámáról és az elektronikus levelezési (e-mail) címéről szóló tájékoztatást szintén az ÁSZF I.) fejezete tartalmazza, mely adatai elérhetők a „Kapcsolat” gombra kattintással is.
d) A szerződés szerinti termékért és szolgáltatásért járó ellenszolgáltatás adóval megnövelt teljes összegéről, valamint az ezen felül felmerülő valamennyi költségről (így különösen a fuvardíjról vagy a postaköltségről) a részletes tájékoztatást a „Termékjegyzék” [IV./1.) pont] és a „Szolgáltatások” [V./3.) pont] tartalmazza, amelyek reájuk kattintva nyílnak meg.
e) A teljesítés feltételeiről, így különösen a fizetésről, a fuvarozásról és a teljesítési határidőről az ÁFSZ IV-V. és X. fejezetei tartalmazzák az igénybe vevő szerződés megkötését megelőző részletes tájékoztatását.
2.) A megrendelés előtt (a távollévők között kötött szerződés megkötését megelőzően) a Szolgáltató a fogyasztókat még az alábbiakról is tájékoztatja.
2.1.) A fogyasztó indokolás nélküli elállási joga:
a) A megrendelőt indokolás nélküli elállási jog illeti meg, amely jogát a termék a saját vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.
b) A megrendelőt indokolás nélküli elállási jog illeti meg a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is.
c) A megrendelő az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozata útján, vagy a Szabályzat 1. számú mellékletét képező nyilatkozat-minta felhasználásával gyakorolhatja elállási jogát, amely a „Irat-minták” gombra kattintással külön is elérhető:
d) A megrendelő elállási jogát határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a nyilatkozatát legkésőbb a termék átvételének napjától számított 14. napon a Szolgáltatónak elküldi. A megrendelőt terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát e szabályoknak megfelelően gyakorolta.
2.2.) A fogyasztó elállási joga gyakorlásának feltételeiről a Szolgáltató a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 1. számú melléklete szerinti minta alapján elkészítve, a Szabályzat 2. számú mellékletében tájékoztatja a megrendelőit, amely külön is elérhető a „Irat-minták” gombra kattintással.
2.3.) Elállási jogának gyakorlása esetén a megrendelőnek kell a termék visszaküldésének költségét viselnie, ugyanis a Szolgáltató nem vállalja e költség viselését.
2.4.) A megrendelő nem gyakorolhatja az elállási jogát a romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében, továbbá az olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.
2.5.) A Szolgáltató a kellékszavatosságra és a termékszavatosságra vonatkozó jogszabályi kötelezettségeiről a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 3. számú melléklete szerinti minta alapján elkészítve, a Szabályzat 3. számú mellékletében tájékoztatja a megrendelőit, amely külön is elérhető a „Irat-minták” gombra kattintással.
2.6.) A Szolgáltató az általa forgalmazott termékekre önkéntes jótállást nem vállal.
2.7.) A Szolgáltató tájékoztatja a megrendelőit, hogy a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódexnek nem részese.
2.8.) A fogyasztó kötelezettségeinek szerződés szerinti legrövidebb időtartamára vonatkozó szabályokat az ÁSZF tartalmazza, melynek lényege szerint az átvett termékekért – jellemzően – előre utalással, vagy átvételkor kell a vételárat megfizetni.
2.9.) A digitális adattartalom működéséről, valamint az alkalmazandó műszaki védelmi intézkedésről az ÁSZF VI. fejezete tartalmazza a részletes tájékoztatást.
2.10.) A digitális adattartalom hardverrel és szoftverrel való együttműködési képességéről szintén az ÁSZF VI. fejezete tartalmazza a részletes tájékoztatást.
2.11.) A Szolgáltató felhívja a megrendelő figyelmét arra is, hogy a szerződési nyilatkozata fizetési kötelezettséget von maga után. Ezért a megrendelés elküldésére szolgáló gombot „Fizetési kötelezettséggel járó megrendelés” felirattal látta el.
3.) A fogyasztó részére a VII./1-2.) pontban nyújtott tájékoztatás a szerződés részét képezi, és nem módosítható.
4.) A megrendelés előtt (a távollévők között kötött szerződés megkötését megelőzően) a Szolgáltató a fogyasztónak nem minősülő vállalkozásokat az alábbiakról tájékoztatja.
a) A fogyasztónak nem minősülő vállalkozás elállási jogára, elállási joga gyakorlásának feltételeire, a Szolgáltató kellékszavatosságra vonatkozó kötelezettségeire – eltérően a VII./1-3.) pontban írtaktól – a Polgári Törvénykönyvről szól 2013. évi V. törvény rendelkezéseit kell alkalmazni.
b) Eladóként a Szolgáltató a megkötés napjától számított 14 naptári napon belül, egyoldalú nyilatkozatával indokolás nélkül, a vevő általa megadott e-mail címére megküldve, elállhat a vevővel kötött adásvételi szerződéstől, mely esetén a vevő semmilyen követelést nem támaszthat a Szolgáltatóval szemben.
c) A Szolgáltató – függetlenül a vevő által választott fizetési módtól és az adásvételi szerződés létrejöttétől – korlátozhatja az elérhető fizetési módokat, továbbá kérheti a teljes összeg vagy az összeg egy részének előre kiegyenlítését.
d) Amennyiben a Szolgáltató kiadja a vevő által megbízott fuvarozónak a terméket, úgy ezzel szerződésszerűen teljesített, és ettől kezdve a vevő viseli a teljes kárveszélyt.
e) Amennyiben fuvarozó szállítja a terméket a vevőhöz, úgy a vevő az adott esetében általában elvárható szokásos időben és módon köteles haladéktalanul megvizsgálni a küldeményt.
Ha a vevő megállapítja, hogy a kiszállítás során a termék hiányos vagy sérült, úgy köteles minden szükséges intézkedést megtenni a fuvarozó felelősségének megállapítása érdekében.
A vevő a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a Szolgáltatóval közölni.
f) A Fiók-szolgáltatási szerződést a Szolgáltató egyoldalú nyilatkozatával indokolás nélkül, a vevő általa megadott e-mail címére megküldve, azonnali hatállyal felmondhatja.
g) A Szolgáltató kártérítési felelőssége – tekintet nélkül jogalapjára – a terméket vásárló vevővel és a szolgáltatásai megrendelőjével szemben korlátozott, és összességében is legfeljebb 150.000,- forint (HUF) erejéig áll fenn.
Nem állapítható meg az okozati összefüggés azzal a kárral kapcsolatban, amelyet a Szolgáltató nem látott előre és nem is kellett előre látnia.
5.) A megrendeléseik elküldését megelőzően, az igénybe vevőknek kötelezően, a „Elfogadó nyilatkozatok” gomb megnyomásával, a következő négy előzetes írásbeli együttes elfogadó nyilatkozatot kell a szerződés elektronikus úton való megkötéséhez megtenniük:
a) Megrendelés előtti Tájékoztató elfogadása: „Megrendelőként nyilatkozok, hogy a megrendelésem előtt megismertem, megértettem és kifejezetten elfogadtam a Szolgáltatónak az Általános Szerződési Feltételei és Honlap Működési Szabályzata (ÁSZF) VII./1-3.) pontjaiban foglaltakkal teljesen egyező tartalmú, a távollévők között kötött szerződés megkötését megelőzően a fogyasztónak kötelezően nyújtandó tájékoztatását. Beleegyeztem abba, hogy e tájékoztatását a Szolgáltató velem tartós adathordozón közölte akként, hogy a honlapján, a saját merevlemezén rögzítve, annak elérhetőségét a megrendelői számára folyamatosan biztosítja, ezért a tájékoztatója részemre papíron történő későbbi közlésére nem tartok igényt. Tudomásul veszem, hogy a tájékoztatás a szerződés részét képezi és nem módosítható.”
b) ÁSZF elfogadása: „Megrendelőként nyilatkozok, hogy a részemre nyújtott tájékoztatás megismerését követően, ugyancsak megismertem és kifejezetten elfogadtam a Szolgáltató jelen Általános Szerződési Feltételeit és Honlap Működési Szabályzatát (ÁSZF), amely így a megkötendő szerződésünk részévé válik.”
c) Adatvédelmi Szabályzat elfogadása: „Megrendelőként nyilatkozok, hogy megismertem és kifejezetten elfogadtam a Szolgáltató Adatvédelmi Szabályzatát, amely így a megkötendő szerződésünk részévé válik.”
d) Adatkezelési hozzájárulás: „Megrendelőként nyilatkozok, hogy megismertem és kifejezetten elfogadtam a Szolgáltató az Adatvédelmi Szabályzata keretében előzetesen nyújtott adatkezelési és adatvédelmi tájékoztatását, melynek ismeretében eme írásbeli nyilatkozatommal kifejezetten hozzájárulok ahhoz, hogy a termékrendelések teljesítése céljából a Szolgáltató kezelje a Megrendelés űrlapon megadott személyes adataimat.”
VIII.
A megrendelés (szerződéskötés) menete
1.) A vevő/megrendelő az árut és – a reá vonatkozó értelemszerű eltérésekkel – a szolgáltatást a Megrendelő Űrlap kitöltésével, majd ezt követően a „Fizetési kötelezettséggel járó megrendelés” gomb megnyomásával rendelheti meg.
2.) A Megrendelő Űrlap kitöltése során kötelező megadni a VI./2.6.) pontban írt adatokat.
3.) A vevő/megrendelő részére a szerződési nyilatkozata (megrendelése) elküldését megelőzően, a Megrendelő Űrlap kitöltése során az adatbeviteli hibák vagy hiányosságok azonosításához és kijavításához a Szolgáltató a hibák kijavítását és a téves megrendelés törlését megfelelően lehetővé tevő és kellő figyelmeztetést tartalmazó számítástechnikai eszközöket biztosítja.
4.) A megrendelés akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A Webáruház számítástechnikai programja (szoftver) e hozzáférhetővé válás időpontját naplózza, és azt a számviteli szabályokban előírt időtartamra elektronikusan tárolja.
5.) A hibátlanul és hiánytalanul kitöltött szerződéses nyilatkozatának (Megrendelő Űrlap) a „Fizetési kötelezettséggel járó megrendelés” gomb megnyomásával történő elküldését követően a megrendelő által megadott e-mail címre érkezik egy válasz e-mail, melyben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap arról, hogy megrendelése megérkezett.
6.) A megrendelés visszaigazolása tartalmazza a Megrendelő Űrlapon a vevő/megrendelő által megadott adatokat valamint azt, hogy e megrendelését a Szolgáltató elfogadta, továbbá azt milyen módon és mikor teljesíti.
7.) A megrendelés visszaigazolása akkor tekintendő a megrendelőhöz megérkezettnek, amikor az hozzáférhetővé válik a számára. A Webáruház számítástechnikai programja (szoftver) a visszaigazolás megrendelőhöz való megérkezésének időpontját (olvasási visszaigazolás) naplózza, és azt a számviteli szabályokban előírt időtartamra elektronikusan tárolja.
8.) Amennyiben a megrendelésének elküldésétől számított elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül a megrendelés visszaigazolása nem érkezik meg, úgy a megrendelő az ajánlati kötöttség, a szerződéses kötelezettség alól mentesül.
9.) A Szolgáltató kizárja a megrendelés-visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert a megrendelő rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy az e-mail fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt a megrendelő nem tud üzenetet fogadni.
10.) Amennyiben a Webáruház internetes honlap oldalán hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél, az áraknál (stb.), a Szolgáltató fenntartja a jogát a hiba kijavítására.
a) A hiba felismerése illetve kijavítása után, a Szolgáltató e-mailben azonnal tájékoztatja a megrendelőjét az új adatokról.
b) A megrendelő eme értesítését követően 48 órán belül e-mailben megerősítheti a megrendelését, vagy elállhat a szerződéstől. E megerősítés elmaradása a megrendelő elállásának tekintendő.
c) A Webáruház számítástechnikai programja (szoftver) e jelen pontban írt események tényét és időpontját naplózza, valamint azt a számviteli szabályokban előírt időtartamra elektronikusan tárolja.
IX.
További adatkezelési nyilatkozatok
1.) A megrendeléseik elküldése mellett, az igénybe vevők nem kötelezően (saját döntésük szerint) előzetesen még a következőkről nyilatkozhatnak:
a) A Hírlevélre feliratkozással egyben: „Megfelelő előzetes tájékoztatásom birtokában, megrendelőként kifejezetten és önkéntesen hozzájárulok ahhoz, hogy a Szolgáltató az elektronikus hirdetéseit, reklámjait, hírleveleit a közvetlen megkeresésem módszerével velem közölje, és ennek érdekében a Megrendelés űrlapon kötelezően megadott adataimat kezelje.”
b) A Nyereményjátékhoz adatkezelési hozzájárulás (aktív „Nyereményjáték” gomb esetén az „Elfogadás” megnevezésű gomb megnyomásával): „Megfelelő előzetes tájékoztatásom birtokában, megrendelőként kifejezetten és önkéntesen hozzájárulok ahhoz, hogy a Szolgáltató által a jelen Webáruház internetes honlapján lebonyolított nyereményjátékában való részvételem esetén, a Szolgáltató ennek érdekében a Megrendelés űrlapon kötelezően megadott adataimat kezelje.”
2.) A megrendelő az IX./1./a-b) alpontok szerinti hozzájáruló nyilatkozatait – külön-külön vagy együttesen – bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen, írásban visszavonhatja. E visszavonás iránti megrendelői nyilatkozatot ajánlott tértivevényes levélben a Szolgáltató székhelyére, a következő címre kell elküldeni:
BE Design Korlátolt Felelősségű Társaság
7515 Somogyudvarhely, Rákóczi utca 25.
X.
A megrendelések feldolgozása és teljesítése
-
A megrendelések feldolgozása munkanapokon, hétfőtől péntekig 8-16 óra között, valamint pénteken 8-13 óra között történik.
-
A megrendelések más időpontokban is leadhatók, melyek a leadás napját követő munkanapon kerülnek feldolgozásra.
3.) A megrendelések elküldésétől számított legkésőbb 48 órán belül, a Szolgáltató visszaigazolja a megrendelést.
4.) Termék megrendelése estén a vételár megfizetése az alábbiak szerint történhet:
a) Csomagküldés esetén a vételárat a küldemény átvételekor (utánvéttel), a futárnak vagy a fuvarozónak kell készpénzben vagy bankkártyás fizetéssel teljesíteni.
b) Bármely átvételi mód esetén, a 150.000,- Ft-ot elérő vagy meghaladó összegű vételárat a megrendelés visszaigazolásától (az adásvételi szerződés megkötésétől) számított 2 munkanapon belül, banki átutalással kell teljesíteni. A Szolgáltató mindaddig visszatarthatja a terméket, amíg annak teljes vételára nem kerül hiánytalanul kiegyenlítésre.
5.) Szolgáltatás megrendelése estén a vételár megfizetése a következők szerint történhet:
5.1.) A megrendelt szolgáltatás legfeljebb 50.000,- Ft szolgáltatási díját a munka elvégzését követő átadás-átvételkor, a Szolgáltatónak kell készpénzben vagy bankkártyás fizetéssel teljesíteni.
5.2.) A megrendelt szolgáltatás 100.000,- Ft-ot elérő vagy meghaladó összegű szolgáltatási díját banki átutalással két részletben kell teljesíteni:
a) A megrendelés visszaigazolásától (a vállalkozási szerződés megkötésétől) számított 2 munkanapon belül a szolgáltatási díj első 50%-át kell megfizetni.
b) A megrendelt szolgáltatás elvégzését követő átadás-átvételi határnapig pedig a szolgáltatási díj második 50%-át kell megfizetni.
c) A Szolgáltató mindaddig visszatarthatja a szolgáltatás birtokában tartott tárgyát, amíg annak a kikötött teljes szolgáltatási díja nem kerül hiánytalanul kiegyenlítésre.
6.) A banki átutalásokat a Szolgáltató OTP Bank Nyrt-nél vezetett 11742252-25547177 számú bankszámlájára kell teljesíteni. A vételár, a szolgáltatási díj teljesítése azon a napon történik meg, amelyen a teljes vételár, szolgáltatási díj a Szolgáltató e bankszámláján jóváírásra kerül.
7.) Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bakkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
8.) A Webáruházban történő internetes online megrendelés alapján a megrendelt termék személyes átvételére nincs lehetőség.
9.) A termék Magyarország területén internetes online csomagküldő vásárlással, csomagküldő futárszolgálat, vagy a Szolgáltató megbízott fuvarozója által kiszállítva, bármely szállítási címre megrendelhető.
a) A termék kiszállításának határideje 5 (öt) munkanap. E határidő kezdő napja banki átutalás esetén a vételár Szolgáltató bankszámláján történő jóváírásának napja, utánvételes fizetési mód esetén pedig az adásvételi szerződés megkötésének napja.
b) A Szolgáltató csomagküldő futárszolgálat, vagy a megbízott fuvarozója közreműködésével küldi meg az árut a megrendelésben megadott szállítási címre (teljesítési helyre).
c) A csomag átadásáról, és a vételár hiánytalan átvételéről a kézbesítő (csomagküldő futárszolgálat/megbízott fuvarozó) egyidejűleg erre rendszeresített elismervényt ad a megrendelőnek (vevőnek).
d) A megrendelő a termék átvételekor késedelem nélkül köteles meggyőződni arról, hogy a mennyisége megfelel-e a megrendelésének, továbbá arról, hogy a megrendelt termék sértetlen-e.
e) Amennyiben a megrendelt termék mennyisége hiányos, vagy az áru sérült (együtt: mennyiségi kifogás), úgy e tényeket a kézbesítő (csomagküldő futárszolgálat/megbízott fuvarozó) egyidejűleg az erre rendszeresített űrlapon a megrendelőnek írásban igazolja.
f) Az így igazolt mennyiségi kifogás alapján, a hiányzó vagy sérült terméket a Szolgáltató köteles 15 munkanapon belül a saját költségén pótolni.
g) A mennyiségi kifogás előzőek szerinti igazolásának hiányában a megrendelő eredményes mennyiségi kifogással nem élhet a Szolgáltatóval szemben.
h) Amennyiben a visszaigazolt megrendelésben (a szerződésben) kikötött időszakban a megrendelt terméket (csomagot) a megrendelő vagy a megbízottja a Szolgáltató kézbesítőjétől nem veszi át, úgy ez esetben az ismételt kézbesítés költsége is a megrendelőt terheli. Ilyen esetben – a megrendelés szabályai szerint – a felek a Webáruház honlapján (www.kezilabdasajandek.hu) állapodnak meg az ismételt kézbesítés napjában.
9.) A megrendelő fogyasztó a szerződéstől 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. Ez esetben:
a) A Szolgáltató köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatéríteni.
b) A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket.
c) A megrendelőt ezen felül egyéb költség nem terheli.
d) A Szolgáltató azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.
10.) Kellékszavatossági vagy termékszavatossági igény elismerése esetén, ennek keretében a hibás termékeket térítésmentesen – a megrendelő választása szerint – a Szolgáltató a következőképpen cseréli ki:
a) A hibás termékeket utánvéttel a Szolgáltató Vevőszolgálati Központjába (7515 Somogyudvarhely, Rákóczi utca 25.) kell visszaküldeni.
c) Olyan terméke esetében, amely a minőségét több mint 2 hónapig megőrzi, a vevő köteles a hiba felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül kérni a kicserélést a Szolgáltatótól.
d) Olyan terméke esetében, amely a minőségét 2 hónapnál kevesebb ideig őrzi meg, a vevő köteles a hiba felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a minőség megőrzési határidőn belül kérni a kicserélést a Szolgáltatótól.
e) A romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző terméket a Szolgáltató a termék kézbesítését (átvételét) követő 2 munkanapon belül kicseréli.
XI.
Egyéb szerződéses feltételek
1.) A Webáruházban magyar nyelven történik a szerződéskötés, a fizetési kötelezettségeket pedig magyar forintban (HUF) kell teljesíteni.
2.) A megkötendő szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek, azt a Szolgáltató nem nyomtatja ki, és külön nem iktatja, így papíralapon a szerződés utóbb nem lesz hozzáférhető.
3.) A Szolgáltató a szerződés adatait a számviteli szabályokban előírt időtartamra elektronikusan tárolja, és így a szerződés utóbb elektronikusan hozzáférhető lesz.
4.) Az elektronikus utat biztosító Szolgáltató a jelen Szabályzatban rögzített általános szerződési feltételeit olyan módon teszi hozzáférhetővé, amely biztosítja a megrendelők számára, hogy azokat tárolják és előhívják.
5.) Az ajánlati kötöttség ideje kölcsönösen a megrendelés beérkezését követő 48 óra.
6.) A jelen Szabályzat (ÁSZF) módosítása:
a) A Szolgáltató fenntartja a Szabályzat módosításának jogát olyan fontos okok miatt, mint amilyen a jogszabályok változása, vagy a szállítási és fizetési feltételek módosulása.
b) Az ÁSZF jelen előírásai alapján megkötött folyamatos jellegű szerződések esetében (pld. Fiók) a módosított Szabályzat vonatkozik az igénybe vevőre, amennyiben szabályos értesítést kapott a módosításokról, és nem mondta fel a szerződést az értesítés kézhezvételétől számított 14 naptári napon belül.
c) Abban az esetben, ha a Szabályzat módosítása bármilyen új díj bevezetésével, vagy az addigi díjak emelésével járna, a fogyasztónak minősülő Vevőnek jogában áll elállni a szerződéstől.
d) Az ÁSZF jelen előírásai alapján megkötött nem folyamatos jellegű szerződések esetében (pld. adásvételi szerződés) a Szabályzat változásai semmilyen módon nem sértik a fogyasztónak minősülő vevő/megrendelő módosítás életbe lépése előtt szerzett jogait.
e) Az ÁSZF jelen előírásai alapján megkötött nem folyamatos jellegű szerződések esetében (pld. adásvételi szerződés) a Szabályzat változásai nem befolyásolják a már leadott megrendeléseket, valamint a megkötött, megvalósult vagy teljesült adásvételi szerződéseket.
7.) A megrendelők jogainak további alapvető szabályait a következő legfontosabb jogszabályok tartalmazzák:
a) 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről;
b) 2005. évi CLXIV. törvény a kereskedelemről;
c) 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól;
d) 2008. évi XLVIII. törvény a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól;
e) 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről;
f) 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról;
g) 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól;
h) 1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről;
i) 2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról.
XII.
A reklámküldés szabályai
1.) A Hírleveleiben szereplő gazdasági reklámjai közvetlen közlése esetén – amint ezek hozzáférhetővé válnak az igénybe vevő számára – a Szolgáltató egyértelmű tájékoztatást ad azok ilyen jellegéről.
2.) Reklámokat a Szolgáltató csak akkor közöl, ha ahhoz a címzett előzetesen egyértelműen és kifejezetten írásban hozzájárult.
3.) A reklámküldés további szabályait a Szolgáltató Adatvédelmi Szabályzata tartalmazza.
XIII.
A nyereményjátékok szabályai
1.) A Szolgáltató saját döntése alapján a Webáruháza internetes honlapján nyereményjátékokat bonyolíthat le, melyen a megrendelői önkéntes elhatározásuk alapján részt vehetnek.
2.) A nyereményjátékban résztvevőknek kötelezően a IX./1./b) alpontban jelzett előzetes írásbeli nyilatkozatot, valamint az „Elfogadás” gomb megnyomásával a következő nyilatkozatot kell a részvételükhöz megtenniük. „Megrendelőként nyilatkozok, hogy megismertem és kifejezetten elfogadtam a Szolgáltató által a Webáruháza honlapján közzétett Nyereményjáték Szabályzatát.”
3.) A Szolgáltató által szervezett nyereményjátékok lebonyolításának szabályait, az abban való részvétel feltételeit, és a nyereményekre vonatkozó tudnivalókat a Nyereményjáték Szabályzata tartalmazza, melyhez való hozzáférést a Webáruháza internetes honlapján kellő időben előre, minden érdeklődő számára biztosítja.
4.) A nyereményjátékokkal kapcsolatos információk a „Nyereményjáték” gomb megnyomásával, a következők szerint tagolt almenű-pontokban érhetők el:
a) „Elfogadás”
b) „Lebonyolítás”
c) „Részvételi feltételek”
d) „Nyeremények”
e) „Nyereményjáték Szabályzat”
5.) A „Nyereményjáték” gomb akkor aktív (zöld színű), amikor a Szolgáltató meghirdeti az által szervezett nyereményjáték későbbi időpontban történő megkezdését. Ellenkező esetben a „Nyereményjáték” gomb inaktív (piros színű).
XIV.
A Szabályzat mellékletei
1.) A Szabályzat mellékletei a következők:
a) 1. számú melléklet: nyilatkozat-minta a fogyasztó elállási jogának
gyakorlására.
b) 2. számú melléklet: tájékoztatás a fogyasztónak az elállási joga
gyakorlásának feltételeiről.
c) 3. számú melléklet: tájékoztatás a fogyasztónak a kellékszavatossági
és termékszavatossági jogairól
d) 4. számú melléklet: A megrendelők előzetes tájékoztatása.
e) 5. számú melléklet: Adatvédelmi Szabályzat.
f) 6. számú melléklet: Adatkezelési Tájékoztató.
2.) Az 1-6. számú melléklet a jelen Szabályzat elválaszthatatlan részét képezik.
Szigetszentmiklós, 2021. június 21.
BE Design Korlátolt Felelősségű Társaság
Korsós Ádám
ügyvezető